Pagina's

woensdag 11 maart 2009

Stoppen met roken


Mijn arts heeft mij, ter ondersteuning van mijn voornemen om te stoppen met roken, "CHAMPIX" voorgeschreven.
Ik heb dit hulpmiddel vandaag bij de apotheker gaan afhalen en kreeg er een uitgebreide voorlichting over het gebruik van dit product.
Bij thuiskomst moest ik mij onmiddellijk registeren op de site : www.liferewards.be
Deze site zal mij, door dagelijkse emails, psychisch ondersteunen om het doel te bereiken.
Morgen stap ik in de 1° fase van de rookstop ( 1 tablet per dag ) en de volledige stop is voorzien op 19 maart e.k.
De gehele kuur zal over 16 weken lopen.
Van de lezers die mij willen steunen krijg ik graag een bemoedigende reactie.

8 opmerkingen:

  1. Goeie beslissing Eduard, je karakter tonen en dan kan dat geen probleem zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar gij kunt dat niet Eduard! Je zal weer 15 kg bijkomen! slechtgezind zijn! ziek worden! dorst krijgen! sjieken gelijk ne zot! ambras krijgen met uw vrouw! zelfmoordneigingen krijgen! tilt slaan na het eten!!..... Maar ik steun u, ik zal aan je denken als ik er eentje opsteek. Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt !
    Ondanks jouw slechte voorspelling ga ik er toch voor .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oui éduard je suis d'accord avec marc ,mais si sa marche et tu ne fume plus ,alors il ya plus qu'un problème la JUPILER et la aussi il y a des remède , après il faudras faire un régime pour la bidoge et alors en dernier facelift pour éliminer les bourlets bye Etienne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. EEN DIKKE PROFICIAT Eduard! Ga je hetzelfde doen met de "JUPPEKES"? De eerste stap heb je alvast gezet. Kan je me van het verder verloop op de hoogte houden? Ik zou hetzelfde willen (moeten!!!) doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou je op de hoogte Fredje !
    De "Juppekes" zullen een verslaving blijven !

    BeantwoordenVerwijderen