Pagina's

zondag 8 maart 2009

Zondagavond


Zondagavond...mijn TV-avond op één.
Ik speel mee op het net met Mercator
( http://mercator.een.be/ ).
Morgen ga ik mij concenteren op de codes die ik verdiend heb !

"In Mercator gaan veertien mensen aan boord van een historische driemaster voor een brok onversneden avontuur. Met hun schip volgen ze een eeuwenoude route. De eindbestemming kennen ze niet, maar het is een plek die omhuld is door een waas van mysterie en waar geschiedenis en legende elkaar raken…

Onderweg moeten de veertien opvarenden proberen te achterhalen waar de reis naartoe gaat. Ze zoeken aanwijzingen in de steden die ze op hun weg tegenkomen. Hier en daar doen verhalen uit een ver verleden de ronde. Hoe langer de deelnemers in de steden ronddwalen, des te dieper kunnen ze in het verleden graven om beetje bij beetje het doel van de reis te achterhalen. Wie de eindbestemming achterhaalt en het mysterie onthult, wacht een geheimzinnige beloning met een waarde van 25.000 euro."




Geen opmerkingen:

Een reactie posten